Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~haveacigar | użytkownik

imię i nazwiskop. adrestoru zarejestrowany26.06.2007 @23:31:05 ostatnio na stronie05.12.2012 @11:12:38

U

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.in-the-flesh.deviantart.com
digarty12 komentarze265 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kubik69    28.12.2008 @23:15:53
^^
~happyglon    16.10.2008 @21:57:55
patrzy się na mnie tam u gory ;>
~Anamcharka    06.10.2008 @23:19:50
do tego n ie trzeba sie ponownie rodzić - wystarczy zacząć po prostu to robić
dzieki bardzo
_______
ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię boczek.
~happyglon    06.10.2008 @22:31:25
hahaha głupek eloł ^

zaraz spotka Cię kara i pooceniam Ci połowę zdjęć z nudów ! Bój się mehehe ^^

niach
~abece    29.05.2008 @12:02:49
poobserwuje.
~dotted    20.05.2008 @23:54:48
elo Pepsi;*
~Maaciek    11.05.2008 @19:43:49
dzięki tak
~Maaciek    30.04.2008 @20:46:40
czekam na te zdjęcia:D
~Anamcharka    30.04.2008 @18:57:57
_______
ze wszystkich słodyczy najbardziej lubię boczek.
~Maaciek    23.04.2008 @21:15:32
profil hotelarstwo
~Maaciek    23.04.2008 @21:14:29
dzieki
~Maaciek    23.04.2008 @21:12:55
nie chodzi mi o nazwe szkoły tylko o kierunek
~Maaciek    23.04.2008 @16:17:23
ooo no to dobrze oby jak najwięcej punktów było a do jakiej szkoły idziesz?
~Maaciek    23.04.2008 @14:51:01
oo wreszciea jak egzaminy?:P
~Maaciek    21.04.2008 @21:00:47
ok fajnie:D
~skroplona    21.04.2008 @17:45:05
_______
"I'm only happy when it rains"
~Maaciek    20.04.2008 @18:51:16
mi sie podobająa kiedy w końcu wstawisz?
~Maaciek    18.04.2008 @22:20:36
dzięki
~Maaciek    16.04.2008 @23:29:56
musisz wstawić:D
~Maaciek    16.04.2008 @18:25:09
no i gdzie nowa fotka?
~JaTanczeANieboGra    15.04.2008 @19:42:15
ano cóż:D
_______
antropolożka
~JaTanczeANieboGra    13.04.2008 @13:52:50
_______
antropolożka
~tomodashi    11.04.2008 @21:56:28
aha
ale i tak jest pięknie :}
_______
What's in your head?
~Maaciek    07.04.2008 @15:16:42
a nie bo moje chmury hehe:D
~Maaciek    05.04.2008 @19:52:08
wstaw coś nowego uwielbiam twoje prace
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt